Balloo iti asigura 2 metode de modificare sau anulare a unei comenzi recent plasate, aflata intr-unul dintre urmatoarele statusuri: Plata in asteptare, In procesare, In asteptare. Statusul fiecarui comenzi poate fi gasit in sectiunea Contul meu > Istoric comenzi, in dreptul fiecareia.
1. Modificarea sau anularea comenzii din contul de client
Daca tocmai ai plasat o comanda, iar aceasta se afla intr-unul din statusurile de mai sus, poti sa o anulezi sau sa o modifici folosind optiunile de anulare comanda, respectiv modificare comanda, care pot fi gasite in sectiunea Contul meu > Istoric comenzi.
Portofelul tau electronic il vei gasi in sectiunea Contul meu > Panou de control daca ai efectuat cel putin o operatiune ce implica utilizarea acestuia.
Modificarea comenzii presupune renuntarea la unul sau mai multe produse dintr-o comanda recent plasata. Anularea comenzii presupune renuntarea la toate produsele din comanda recent plasata. Clientul intelege si este de acord ca nu ii vor mai fi livrate produsele anulate.
In situatia in care clientul a platit online comanda, iar apoi doreste anularea partiala sau integrala a comenzii, acesta are 2 optiuni:
1. Alege sa isi primeasca suma in portofelul electronic urmand ca pe viitor sa foloseasca suma pentru o noua comanda pe balloo.ro.
2. Alege sa isi primeasca suma in contul bancar din care a efectuat plata
Inainte ca portofelul electronic sau contul bancar al clientului sa fie creditat cu suma cuvenita in urma operatiunii de anulare, operatiunea trebuie sa fie validata de catre Balloo.
In situatia in care clientul nu a platit online comanda, anularea acesteia nu va mai permite alte operatiuni – plata, facturare, livrare, rambursare.
2. Modificarea sau anularea comenzii printr-o solicitare transmisa pe email
Poti solicita anularea sau modificarea comenzii prin transmiterea unui email pe adresa comenzi@balloo.ro, cu titlul “Anulare comanda” sau, respectiv “Modificare comanda”. In corpul mailului, te rugam sa precizezi id-ul comenzii. Daca doresti doar sa renunti la anumite produse din comanda, te rugam sa enumeri codurile produselor la care doresti sa renunti si numarul de bucati din fiecare. Daca doresti sa adaugi in comanda noi produse, te rugam sa mentionezi codurile produselor pe care doresti sa le adaugi si numarul de bucati din fiecare.
In urma solicitarii de anulare transmisa pe email, vei fi contactat(ă) telefonic de catre un consultant Balloo pentru validarea operatiunii.
Comenzile cu status Finalizat nu mai pot fi anulate sau modificate. Pentru acestea, poate fi solicitat retur.