Daca doriti sa anulati o comanda, va rugam sa o faceti inainte ca aceasta sa fie predata curierului pentru ca aceasta sa nu fie considerata refuz de primire. Anularea unei comenzi se poate face in urmatoarele moduri:

  • din coloana Actiuni a listei de comenzi din contul de client – https://balloo.ro/contul-meu/comenzi/
  • telefonic la unul din numerele de telefon afisate pe site mentionand ID-ul comenzii si numarul de telefon din comanda
  • prin transmiterea unui email pe adresa balloopartyshop@gmail.com mentionand ID-ul comenzii si numarul de telefon din comanda
  • accesand sectiunea https://balloo.ro/od/ si completand informatiile din sectiunea Anulare comanda
  • pe whatsapp, in urma mesajului de confirmare a comenzii pe care il primiti dupa plasarea comenzii

Anularea unei comenzi este necesar sa se faca respectand urmatoarele intervale de timp:

– daca ati plasat comanda intr-o zi de weekend, va rugam sa solicitati anularea comenzii cel tarziu in prima zi de luni, pana in ora 13:00;
– daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, pana in ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii in aceeasi zi, pana in ora 13:00;
– daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, dupa ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii pana cel tarziu ziua urmatoare la ora 13:00.

Balloo poate refuza colaborarea cu consumatorii sau poate aplica costuri suplimentare de transport clientilor care au abuzat de dreptul de refuz asupra primirii comenzilor. Se considera Refuz de Primire a unei comenzi prin anularea la curier a comenzii deja predate curierului, fie prin refuzul de primire in momentul in care clientul este contactat de catre curier pentru livrarea coletului.