Dacă dorești să returnezi integral sau parțial o comandă şi implicit să primești banii înapoi, poți să beneficiezi de procedura de retur a produselor în 30 de zile calendaristice.

În calitate de client, ai dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţa, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. De asemenea, ai obligația de a restitui produsele în ambalajul original, în aceeași stare în care le-ai primit, la adresa Strada Pădurii nr. 249, localitatea Tântava, comună Grădinari, Jud. Giurgiu. Tel. de contact 0758.799.012. Livrarea trebuie să se facă prin curier, cu posibilitatea de deschidere a coletului la destinație.

Atenție – nu acceptăm că retur baloanele care au fost deja umflate sau articole care prezintă urme de folosire!

În calitate de comerciant, Balloo rambursează integral valoarea comenzilor returnate de către clienții persoane fizice, cât și de cele juridice (companii). Termenul de returnare a produselor este de 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului. Procesarea returului și rambursarea contravalorii acestuia poate dura între 1-7 zile lucrătoare de la data la care primim returul.

Înainte de returnarea produselor, te rugăm să anunți returul prin transmiterea unui email pe adresa balloopartyshop@gmail.com, cu titlul „Retur comandă”. În corpul mailului, te rugăm să precizezi id-ul comenzii. În urmă solicitării de retur, vei fi contactat(ă) telefonic de către un consultant Balloo pentru validarea operațiunii.

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor te rugăm să ne contactezi pe e-mail la adresa balloopartyshop@gmail.com sau folosind celelalte mijloace de contact existente pe www.balloo.ro.

Neconcordante in comanda

In situatia in care, la primirea coletului, observati neconcordante cantitative sau calitative la produsele din comanda, va rugam sa ne informati telefonic si/sau pe email cu privire la problema identificata, mentionand numarul comenzii, problema constatata si atasand o poza cu produsele din comanda asa cum le-ati primit. In urma verificarii si confirmarii problemei de catre operatorii Balloo, aveti posibilitatea de a solicita rambursarea contravalorii sau retrimiterea produselor neconforme. Rambursarea se va face prin transfer bancar in contul indicat de client. Retrimiterea prin curier a produselor neconforme va fi suportata de catre Balloo.

Refuzul unei comenzi

Balloo poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de refuz asupra primirii comenzilor. Refuzul de primire a unei comenzi de catre client se poate manifesta fie prin anularea la curier a comenzii deja predate curierului, fie prin refuzul de primire in momentul in care clientul este contactat de catre curier pentru livrarea coletului.
Daca doriti sa anulati o comanda, va rugam sa o faceti inainte ca aceasta sa fie predata curierului pentru ca aceasta sa nu fie considerata refuz de primire. Aceasta inseamna sa solicitati anularea comenzii, in scris, prin transmiterea unui email pe adresa balloopartyshop@gmail.com, in intervalul de timp de luni-vineri, pana in ora 14:00, dupa cum urmeaza:

– daca ati plasat comanda intr-o zi de weekend, va rugam sa solicitati anularea comenzii cel tarziu in prima zi de luni, pana in ora 13:00;
– daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, pana in ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii in aceeasi zi, pana in ora 13:00;
– daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, dupa ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii pana cel tarziu ziua urmatoare la ora 13:00.

Alternativ, puteti solicita anularea unei comenzi si din sms-ul care vi se trimite odata cu intrarea in procesare a comenzii dvs.

In cazul in care, din motive personale, clientul refuza coletul, acestuia i se va retine costul transportului din valoarea totala a comenzii. Daca acesta a beneficiat de transport gratuit, contravaloarea transportului va fi de 22 lei. Diferenta de plata se va transfera in contul de bancar indicat de client in scris, prin transmiterea unui email pe adresa balloopartyshop@gmail.com.