Daca doriti sa anulati o comanda, va rugam sa o faceti inainte ca aceasta sa fie predata curierului pentru ca aceasta sa nu fie considerata refuz de primire. Aceasta inseamna sa solicitati anularea comenzii, telefonic sau prin transmiterea unui email pe adresa balloopartyshop@gmail.com, in intervalul de timp de luni-vineri, pana in ora 14:00, dupa cum urmeaza:

– daca ati plasat comanda intr-o zi de weekend, va rugam sa solicitati anularea comenzii cel tarziu in prima zi de luni, pana in ora 13:00;
– daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, pana in ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii in aceeasi zi, pana in ora 13:00;
– daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, dupa ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii pana cel tarziu ziua urmatoare la ora 13:00.

Alternativ, puteti solicita anularea unei comenzi si din sms-ul care vi se trimite odata cu intrarea in procesare a comenzii dvs.

Balloo poate refuza colaborarea cu consumatorii sau poate aplica costuri suplimentare de transport clientilor care au abuzat de dreptul de refuz asupra primirii comenzilor. Se considera Refuz de Primire a unei comenzi prin anularea la curier a comenzii deja predate curierului, fie prin refuzul de primire in momentul in care clientul este contactat de catre curier pentru livrarea coletului.