Dacă dorești să returnezi integral sau parțial o comandă şi implicit să primești banii înapoi, poți să beneficiezi de procedura de retur a produselor în 30 de zile calendaristice.

În calitate de client, ai dreptul de a returna comanda, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. De asemenea, ai obligația de a restitui toate produsele din intreaga comanda, aflate în ambalajele originale, fara ca produsele sa prezinte de urme de folosire sau sa aiba ambalajele deteriorate.

Oferim clientilor noastri 2 variante de RETUR:

Predare in Easybox

Returul se face GRATUIT prin predarea coletului intr-un Easybox (SAMEDAY).

In vederea predarii returului, va rugam sa completati mai intai formularul https://return.sameday.ro/balloo

Retur prin Curier

Returul se face pe cheltuiala clientului folosind orice firma de curierat dorita.

Destinatar S.C. SEMPROM ADVERTISING S.R.L., adresa Str. Poet Andrei Muresanu nr. 9, sector 1, Bucuresti. Tel. de contact 0758.799.012.

Balloo rambursează integral valoarea comenzilor returnate

Acceptam retururi atat de la clienții persoane fizice, cât și de firme.

Procesarea returului și rambursarea contravalorii acestuia poate dura între 1-7 zile lucrătoare de la data la care confirmam returul.

Neconcordante in comanda

In situatia in care, la primirea coletului, observati neconcordante cantitative sau calitative la produsele din comanda, va rugam sa ne informati telefonic si/sau pe email cu privire la problema identificata, mentionand numarul comenzii, problema constatata si atasand o poza cu produsele din comanda asa cum le-ati primit.

In urma verificarii si confirmarii problemei de catre operatorii Balloo, aveti posibilitatea de a solicita rambursarea contravalorii sau retrimiterea produselor neconforme. Rambursarea se va face prin transfer bancar in contul indicat de client. Retrimiterea prin curier a produselor neconforme va fi suportata de catre Balloo.

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor te rugăm să ne contactezi pe e-mail la adresa balloopartyshop@gmail.com sau folosind celelalte mijloace de contact existente pe www.balloo.ro.

Refuzul de primire

Comenzile refuzate de client in momentul sosirii curierului ori prin neridicarea din Easybox nu intra in categoria retururilor si sunt considerate comenzi refuzate. Rambursarea contravalorii comenzilor refuzate implica retinerea sumei transportului de 20 lei din valoarea comenzii, suma ramasa fiind transferata in contul IBAN indicat de client.