Baloane Bobo Crystal, 90 cm
- Balon latex in forma rotunda, fara imprimeu, diverse culori, gama Jumbo, 90 cm
- Nu sunt incluse alte accesorii
- Fara ambalaj
- Modalitati de umflare: aer
- Pretul afisat este per Bucata
- Pentru umflarea cu aer, recomandam utilizarea unei pompe pentru umflarea baloanelor
- Pentru umflarea cu heliu, va rugam sa accesati sectiunea Heliu
-
Va rugam sa plasati comanda cu cel putin 3 zile inainte de data limita la care doriti sa primiti produsele.
-
Asiguram livrarea comenzilor prin curier oriunde in Romania.
-
Pretul transportului este de 22 lei, tva inclus. Livrare Gratuita pentru comenzile mai mari de 250 lei. In cazul in care, din motive personale, clientul refuza coletul, acesta va achita valoarea transportului.
-
Atentie, nu se fac livrari / ridicari personale sambata si duminica.
-
Ridicarea personala a comenzilor de catre client se poate face de la Depozitul Balloo din Strada Cercetatorilor nr. 9, sector 4, Bucuresti, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:00.
Pentru ridicarea comenzii intr-un alt interval orar, va rugam sa ne contactati in prealabil la numarul de telefon 0758.799.012 sau pe adresa de email comenzi@balloo.ro.
Procesarea comenzilor de catre personalul Balloo este realizata astfel:
- comenzile plasate pana in ora 12:00, de luni-vineri, sunt procesate si livrate curierului in aceeasi zi urmand a ajunge la clienti incepand cu urmatoarea zi;
- comenzile plasate vineri si in weekend sunt procesate si predate curierului in ziua de luni, daca aceasta este o zi lucratoare, si ajung la clienti incepand cu ziua de marti.
Livrarea comenzilor este realizata printr-una dintre firmele de curierat DPD sau SAMEDAY, in zilele lucratoare, de luni pana vineri, iar timpul de livrare este, in general, intre 1-3 zile lucratoare.
Dacă sunteți nemulţumit de produsele cumpărate de la www.balloo.ro, vreți să returnati integral o comanda şi implicit să primiți banii înapoi, puteți să aplicați pentru procedura de retur a produselor în 14 zile lucrătoare, conform dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță încheiate cu comerciantul, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
In calitate de client, ai dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţa, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Dreptul de renunţare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice. De asemenea, ai obligatia de a restitui produsele in ambalajul original, in aceeasi stare in care le-ai primit, la adresa Strada Cercetatorilor nr. 9, sector 4, Bucuresti. Tel. de contact 0758.799.012. Livrarea trebuie sa se faca prin curier, cu posibilitatea de deschidere a coletului la destinatie.
Atentie - nu acceptam ca retur baloanele care au fost deja umflate sau articole care prezinta urme de folosire!
In calitate de comerciant, Balloo rambursează integral contravaloarea produselor care fac obiectul returului. Procesarea returului si rambursarea contravalorii acestuia poate dura intre 1-14 zile.
Inainte de returnarea produselor, te rugam sa soliciti returul prin transmiterea unui email pe adresa comenzi@balloo.ro, cu titlul „Retur comanda”. In corpul mailului, te rugam sa precizezi id-ul comenzii. In urma solicitarii de retur, vei fi contactat(ă) telefonic de catre un consultant Balloo pentru validarea operatiunii.
Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactaţi pe e-mail la adresa comenzi@balloo.ro sau folosind celelalte mijloace de contact existente pe www.balloo.ro.
Neconcordante in comanda
In situatia in care, la primirea coletului, observati neconcordante cantitative sau calitative la produsele din comanda, va rugam sa ne informati telefonic si/sau pe email cu privire la problema identificata, mentionand numarul comenzii, problema constatata si atasand o poza cu produsele din comanda asa cum le-ati primit. In urma verificarii si confirmarii problemei de catre operatorii Balloo, aveti posibilitatea de a solicita rambursarea contravalorii produselor neconforme. Rambursarea se va face prin transfer bancar in contul indicat de client.
Refuzul unei comenzi
Balloo poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de refuz asupra primirii comenzilor. Refuzul de primire a unei comenzi de catre client se poate manifesta fie prin anularea la curier a comenzii deja predate curierului, fie prin refuzul de primire in momentul in care clientul este contactat de catre curier pentru livrarea coletului.
Daca doriti sa anulati o comanda, va rugam sa o faceti inainte ca aceasta sa fie predata curierului pentru ca aceasta sa nu fie considerata refuz de primire. Aceasta inseamna sa solicitati anularea comenzii, in scris, prin transmiterea unui email pe adresa comenzi@balloo.ro, in intervalul de timp de luni-vineri, pana in ora 14:00, dupa cum urmeaza:
- daca ati plasat comanda intr-o zi de weekend, va rugam sa solicitati anularea comenzii cel tarziu in prima zi de luni, pana in ora 14:00;
- daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, pana in ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii in aceeasi zi, pana in ora 14:00;
- daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, dupa ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii pana cel tarziu ziua urmatoare la ora 14:00.
Alternativ, puteti solicita anularea unei comenzi si din sms-ul care vi se trimite odata cu intrarea in procesare a comenzii dvs.
In cazul in care, din motive personale, clientul refuza coletul, acestuia i se va retine costul transportului de 22 lei din valoarea totala a comenzii. Diferenta de plata se va transfera in contul de bancar indicat de client in scris, prin transmiterea unui email pe adresa comenzi@balloo.ro.
Dragu Florin (proprietar verificat) –
Nota 10