Filtrează după: #Ziua Nationala

Insigna Drapel Romania, cu pin, metalica, 3 cm

3.90 lei TVA inclus

38 în stoc

38 în stoc
Cod Produs: 2707

Insigna Drapel Romania cu pin, metalica, 3 cm

Recenzii

There are no reviews yet

Add a review
Currently, we are not accepting new reviews
  • Asiguram livrarea comenzilor prin curier oriunde in Romania prin firmele de curierat SAMEDAY si DPD.

    In general, coletele ajung la client in urmatoarea zi calendaristica din ziua in care sunt predate firmei de curierat. Timpul de procesare este intre 0-1 zile lucratoare, in functie de ora de plasare a comenzii.

    Vezi harta locatiilor Sameday Easybox »

  • Primesti notificari prin sms si email in urmatoarele etape ale comenzii:

    • Primesti EMAIL cu rezumatul comenzii in urma plasarii comenzii pe site.
    • Primesti SMS la intrarea in procesare a comenzii tale. Dupa caz, poti sa soliciti modificari ale comenzii sau anularea acesteia.
    • Primesti EMAIL in momentul in care comanda ta a iesit din etapa de procesare si este finalizata.
    • Primesti EMAIL cu numarul de awb al coletului cu putin timp inainte de predarea acestuia firmei de curierat. Poti folosi numarul de awb pentru a verifica in fiecare moment statusul livrarii coletului.
    • Primesti SMS din partea firmei de curierat in dimineata zilei de livrare a coletului. Ulterior, curierul zonal te va contacta telefonic pentru ridicarea si plata coletului.
  • Pretul transportului pentru coletele livrate DOOR TO DOOR este:

    - 20 lei, daca valoare produselor din cos este sub 150 lei
    - 15 lei, daca valoare produselor din cos este intre 150 - 200 lei
    - 10 lei, daca valoare produselor din cos este intre 200 lei - 250 lei
    - TRANSPORT GRATUIT pentru comenzile cu valori de peste 250 lei

  • Pretul transportului pentru comenzile cu livrare in EASYBOX este de 15 lei si GRATUIT pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 lei

  • Atentie, nu se fac livrari sambata si duminica.

  • Desi peste 90% dintre colete sunt livrate ziua urmatoarea plasarii comenzii (daca aceasta este o zi lucratoare), va recomandam sa plasati comanda cu cel putin 3 zile calendaristice inainte de data limita la care doriti sa primiti produsele, pentru a preveni eventuale intarzieri neprevazute.

  • Ridicari personale de la depozitul Balloo din Bucuresti de luni pana vineri, intre 9:00 - 15:00, cu telefon in prealabil.

Procesarea comenzilor de catre personalul Balloo este realizata astfel:

  • comenzile plasate pana in ora 12:00, de luni-vineri, sunt procesate si livrate curierului in aceeasi zi urmand a ajunge la clienti incepand cu urmatoarea zi calendaristica, daca aceasta este si o zi lucratoare;
  • comenzile plasate vineri dupa ora 12:00 si in weekend sunt procesate si predate curierului in ziua de luni, daca aceasta este o zi lucratoare urmand sa ajunga la clienti incepand cu ziua de marti.

Livrarea comenzilor este realizata de catre una dintre firmele de curierat SAMEDAY si DPD, in zilele lucratoare, de luni pana vineri, iar timpul de livrare este, in general, de 1 zi lucratoare, cu unele exceptii, in anumite localitati rurale unde intervalul de livrare poate sa fie mai lung, intre 1-3 zile lucratoare.

Asiguram urmatoarele metode de plata:

  1. Plata ramburs, in numerar, la primirea comenzii prin curier

    Coletul poate fi platit si prin aplicatia Sameday, disponibila in Goole Play sau in Apple Store.

  1. Plata online cu cardul, la plasarea comenzii pe site

    Plata online cu cardul este asigurata de procesatorul NETOPIA PAYMENTS, in sistem 3D Secure.

  2. Plata prin transfer bancar

    Detalii transfer bancar:

    • Beneficiar: S.C. SEMPROM ADVERTISING S.R.L.
    • Cont IBAN: RO89INGB0000999905552171

În cazul transferului bancar, vă rugăm să menționați ID-ul comenzii ca referință de plată în detaliile de transfer. Vă rugăm totodata să ne trimiteti apoi dovada plății pe email la adresa balloopartyshop@gmail.com sau pe whatsapp/sms la numărul 0758.799.012.

Dacă dorești să returnezi integral sau parțial o comandă şi implicit să primești banii înapoi, poți să beneficiezi de procedura de retur a produselor în 30 de zile calendaristice.

În calitate de client, ai dreptul de a returna comanda, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. De asemenea, ai obligația de a restitui toate produsele din intreaga comanda, aflate în ambalajele originale, fara ca produsele sa prezinte de urme de folosire sau sa aiba ambalajele deteriorate.

Oferim clientilor noastri 2 variante de RETUR:

Predare in Easybox

Returul se face GRATUIT prin predarea coletului intr-un Easybox (SAMEDAY).

In vederea predarii returului, va rugam sa completati mai intai formularul https://return.sameday.ro/balloo

Retur prin Curier

Returul se face pe cheltuiala clientului folosind orice firma de curierat dorita.

Destinatar S.C. SEMPROM ADVERTISING S.R.L., adresa Str. Poet Andrei Muresanu nr. 9, sector 1, Bucuresti. Tel. de contact 0758.799.012.

Balloo rambursează integral valoarea comenzilor returnate

Acceptam retururi atat de la clienții persoane fizice, cât și de firme.

Procesarea returului și rambursarea contravalorii acestuia poate dura între 1-7 zile lucrătoare de la data la care confirmam returul.

Neconcordante in comanda

In situatia in care, la primirea coletului, observati neconcordante cantitative sau calitative la produsele din comanda, va rugam sa ne informati telefonic si/sau pe email cu privire la problema identificata, mentionand numarul comenzii, problema constatata si atasand o poza cu produsele din comanda asa cum le-ati primit.

In urma verificarii si confirmarii problemei de catre operatorii Balloo, aveti posibilitatea de a solicita rambursarea contravalorii sau retrimiterea produselor neconforme. Rambursarea se va face prin transfer bancar in contul indicat de client. Retrimiterea prin curier a produselor neconforme va fi suportata de catre Balloo.

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor te rugăm să ne contactezi pe e-mail la adresa balloopartyshop@gmail.com sau folosind celelalte mijloace de contact existente pe www.balloo.ro.

Refuzul de primire

Comenzile refuzate de client in momentul sosirii curierului ori prin neridicarea din Easybox nu intra in categoria retururilor si sunt considerate comenzi refuzate. Rambursarea contravalorii comenzilor refuzate implica retinerea sumei transportului de 20 lei din valoarea comenzii, suma ramasa fiind transferata in contul IBAN indicat de client.