Filtrează după: #Dragon Ball Z #Pahare

Set 10 pahare Dragon Ball Z

(1 recenzie client)

12.90 lei TVA inclus

Stoc epuizat

Stoc epuizat
Cod Produs: 1077

Set 10 pahare Dragon Ball Z

  • Capacitate: 200ml
  • Material: carton
Tematica

Brand

Culori

Ambalaj

Mod Ambalare

Tip Produs

Volum (ml.)

Material

Pret Per

1 recenzie pentru Set 10 pahare Dragon Ball Z

Customer Images

Image #1 from Voicu C.
Image #1 from Voicu C.

Voicu C.

Recomand!!

(0) (0)
Image #1 from Voicu C.
1-1 of 1 review
  1. Recomand!!

    Image #1 from Voicu C.
    (0) (0)
Add a review
Currently, we are not accepting new reviews
  • Asiguram livrarea comenzilor prin curier oriunde in Romania prin firma de curierat SAMEDAY.

    In general, coletele ajung la client in urmatoarea zi calendaristica din ziua in care sunt predate firmei de curierat. Timpul de procesare este intre 0-1 zile lucratoare, in functie de ora de plasare a comenzii.

    Vezi aria de acoperire a localitatilor »

    Vezi harta locatiilor Sameday Easybox »

  • Primesti notificari prin sms si email in urmatoarele etape ale comenzii:

    • Primesti EMAIL cu rezumatul comenzii in urma plasarii comenzii pe site.
    • Primesti SMS la intrarea in procesare a comenzii tale. Dupa caz, poti sa soliciti modificari ale comenzii sau anularea acesteia.
    • Primesti EMAIL in momentul in care comanda ta a iesit din etapa de procesare si este finalizata.
    • Primesti EMAIL cu numarul de awb al coletului cu putin timp inainte de predarea acestuia firmei de curierat. Poti folosi numarul de awb pentru a verifica in fiecare moment statusul livrarii coletului.
    • Primesti SMS din partea firmei de curierat in dimineata zilei de livrare a coletului. Ulterior, curierul zonal te va contacta telefonic pentru ridicarea si plata coletului.
  • Pretul transportului pentru coletele livrate DOOR TO DOOR este:

    - 20 lei, daca valoare produselor din cos este sub 150 lei
    - 15 lei, daca valoare produselor din cos este intre 150 - 200 lei
    - 10 lei, daca valoare produselor din cos este intre 200 lei - 250 lei
    - TRANSPORT GRATUIT pentru comenzile cu valori de peste 250 lei

  • Pretul transportului pentru comenzile cu livrare in EASYBOX este de 15 lei si GRATUIT pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 lei

  • Atentie, nu se fac livrari sambata si duminica.

  • Desi peste 90% dintre colete sunt livrate ziua urmatoarea plasarii comenzii (daca aceasta este o zi lucratoare), va recomandam sa plasati comanda cu cel putin 3 zile calendaristice inainte de data limita la care doriti sa primiti produsele, pentru a preveni eventuale intarzieri neprevazute.

  • Ridicari personale de la depozitul Balloo din Bucuresti de luni pana vineri, intre 9:00 - 15:00, cu telefon in prealabil.

Procesarea comenzilor de catre personalul Balloo este realizata astfel:

  • comenzile plasate pana in ora 12:00, de luni-vineri, sunt procesate si livrate curierului in aceeasi zi urmand a ajunge la clienti incepand cu urmatoarea zi calendaristica, daca aceasta este si o zi lucratoare;
  • comenzile plasate vineri dupa ora 12:00 si in weekend sunt procesate si predate curierului in ziua de luni, daca aceasta este o zi lucratoare urmand sa ajunga la clienti incepand cu ziua de marti.

Livrarea comenzilor este realizata de catre firma de curierat SAMEDAY, in zilele lucratoare, de luni pana vineri, iar timpul de livrare este, in general, de 1 zi lucratoare, cu unele exceptii, in anumite localitati rurale unde intervalul de livrare poate sa fie mai lung, intre 1-3 zile lucratoare.

Pentru coletele preluate de curier, verificarea statusului trimiterii acestora se face la adresa https://sameday.ro.

Asiguram urmatoarele metode de plata:

  1. Plata ramburs, in numerar, la primirea comenzii prin curier

    Coletul poate fi platit si prin aplicatia Sameday, disponibila in Goole Play sau in Apple Store.

  1. Plata online cu cardul, la plasarea comenzii pe site

    Plata online cu cardul este asigurata de procesatorul NETOPIA PAYMENTS, in sistem 3D Secure.

  2. Plata prin transfer bancar

    Detalii transfer bancar:

    • Beneficiar: S.C. SEMPROM ADVERTISING S.R.L.
    • Cont IBAN: RO89INGB0000999905552171

În cazul transferului bancar, vă rugăm să menționați ID-ul comenzii ca referință de plată în detaliile de transfer. Vă rugăm totodata să ne trimiteti apoi dovada plății pe email la adresa balloopartyshop@gmail.com sau pe whatsapp/sms la numărul 0758.799.012.

Dacă dorești să returnezi integral sau parțial o comandă şi implicit să primești banii înapoi, poți să beneficiezi de procedura de retur a produselor în 30 de zile calendaristice.

În calitate de client, ai dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţa, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. De asemenea, ai obligația de a restitui produsele în ambalajul original, în aceeași stare în care le-ai primit, la adresa Strada Poet Andrei Muresanu nr. 9, sector 1, Bucuresti. Tel. de contact 0758.799.012. Livrarea trebuie să se facă prin curier, cu posibilitatea de deschidere a coletului la destinație.

Atenție - nu acceptăm că retur baloanele care au fost deja umflate sau articole care prezintă urme de folosire!

În calitate de comerciant, Balloo rambursează integral valoarea comenzilor returnate de către clienții persoane fizice, cât și de cele juridice (companii). Termenul de returnare a produselor este de 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului. Procesarea returului și rambursarea contravalorii acestuia poate dura între 1-7 zile lucrătoare de la data la care primim returul.

Înainte de returnarea produselor, te rugăm să anunți returul prin transmiterea unui email pe adresa balloopartyshop@gmail.com, cu titlul „Retur comandă”. În corpul mailului, te rugăm să precizezi id-ul comenzii. În urmă solicitării de retur, vei fi contactat(ă) telefonic de către un consultant Balloo pentru validarea operațiunii.

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor te rugăm să ne contactezi pe e-mail la adresa balloopartyshop@gmail.com sau folosind celelalte mijloace de contact existente pe www.balloo.ro.

Neconcordante in comanda

In situatia in care, la primirea coletului, observati neconcordante cantitative sau calitative la produsele din comanda, va rugam sa ne informati telefonic si/sau pe email cu privire la problema identificata, mentionand numarul comenzii, problema constatata si atasand o poza cu produsele din comanda asa cum le-ati primit. In urma verificarii si confirmarii problemei de catre operatorii Balloo, aveti posibilitatea de a solicita rambursarea contravalorii sau retrimiterea produselor neconforme. Rambursarea se va face prin transfer bancar in contul indicat de client. Retrimiterea prin curier a produselor neconforme va fi suportata de catre Balloo.

Refuzul unei comenzi

Balloo poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de refuz asupra primirii comenzilor. Refuzul de primire a unei comenzi de catre client se poate manifesta fie prin anularea la curier a comenzii deja predate curierului, fie prin refuzul de primire in momentul in care clientul este contactat de catre curier pentru livrarea coletului.
Daca doriti sa anulati o comanda, va rugam sa o faceti inainte ca aceasta sa fie predata curierului pentru ca aceasta sa nu fie considerata refuz de primire. Aceasta inseamna sa solicitati anularea comenzii, telefonic sau prin transmiterea unui email pe adresa balloopartyshop@gmail.com, in intervalul de timp de luni-vineri, pana in ora 14:00, dupa cum urmeaza:

- daca ati plasat comanda intr-o zi de weekend, va rugam sa solicitati anularea comenzii cel tarziu in prima zi de luni, pana in ora 13:00;
- daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, pana in ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii in aceeasi zi, pana in ora 13:00;
- daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, dupa ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii pana cel tarziu ziua urmatoare la ora 13:00.

Alternativ, puteti solicita anularea unei comenzi si din sms-ul care vi se trimite odata cu intrarea in procesare a comenzii dvs.

In cazul in care, din motive personale, clientul refuza coletul, acestuia i se va retine costul transportului din valoarea totala a comenzii. Daca acesta a beneficiat de transport gratuit, contravaloarea transportului va fi de 20 lei. Diferenta de plata se va transfera in contul de bancar indicat de client in scris, prin transmiterea unui email pe adresa balloopartyshop@gmail.com.