Neconcordante in comanda
In situatia in care, la primirea coletului, observati neconcordante cantitative sau calitative la produsele din comanda, va rugam sa ne informati telefonic si/sau pe email cu privire la problema identificata, mentionand numarul comenzii, problema constatata si atasand o poza cu produsele din comanda asa cum le-ati primit.
In urma verificarii si confirmarii problemei de catre operatorii Balloo, aveti posibilitatea de a solicita rambursarea contravalorii sau retrimiterea produselor neconforme. Rambursarea se va face prin transfer bancar in contul indicat de client. Retrimiterea prin curier a produselor neconforme va fi suportata de catre Balloo.
Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor te rugăm să ne contactezi pe e-mail la adresa balloopartyshop@gmail.com sau folosind celelalte mijloace de contact existente pe www.balloo.ro.
Refuzul de primire
Comenzile refuzate de client in momentul sosirii curierului ori prin neridicarea din Easybox nu intra in categoria retururilor si sunt considerate comenzi refuzate. Rambursarea contravalorii comenzilor refuzate implica retinerea sumei transportului de 20 lei din valoarea comenzii, suma ramasa fiind transferata in contul IBAN indicat de client. Clientii care au avut comenzi refuzate, nu vor mai beneficia de plata ramburs, iar livrarea comenzii va fi conditionata de plata online sau prin transfer bancar.
Recenzii
There are no reviews yet