Filtrează după: #Cifre #Mickey Mouse #Minnie
Promo

Baloane folie Cifra 1 cu Mickey Mouse / Minnie, 70 cm

(19 recenzii clienți)

Cod Produs: 68

Baloane folie Cifra 1 cu Mickey Mouse / Minnie, 70 cm

  • Balon folie in forma de cifra, imprimeu Mickey / Minnie, variante de culoare albastru / roz, 70 cm
  • Nu sunt incluse alte accesorii
  • Fara ambalaj
  • Modalitati de umflare: aer
  • Pretul afisat este per Bucata

  • Pentru umflarea cu aer, recomandam utilizarea unei pompe pentru umflarea baloanelor
  • Pentru umflarea cu heliu, va rugam sa accesati sectiunea Heliu
Greutate0.00001 kg
Culori

, , , , , ,

Tematica

,

Brand

Ambalaj

Mod Ambalare

Tip Produs

Forma

Imprimat

Lungime (cm.)

Material

Pret Per

19 recenzii pentru Baloane folie Cifra 1 cu Mickey Mouse / Minnie, 70 cm

4,9
Based on 19 reviews
5 stele
94
94%
4 stele
0%
3 stele
5
5%
2 stele
0%
1 stea
0%
1-5 of 19 reviews
  1. Exact ca in poza

    (0) (0)
  2. Super!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    (0) (0)
  3. Recomandam din inimă! În doua rânduri am plasat comenzi, prima data folosind produsele pentru a bucura câțiva copii iar a doua oara pentru o aniversare. De ambele dați am fost încântați și impresionați, totodată, de modelele unor baloane, în special, nemaiîntâlnindi-le în alte locuri.
    Vă mulțumim!

    (0) (0)
  4. Ok

    (0) (0)
  5. Super

    (0) (0)
Add a review
Baloane folie Cifra 1 cu Mickey Mouse / Minnie, 70 cm Baloane folie Cifra 1 cu Mickey Mouse / Minnie, 70 cm
Rating*
0/5
* Rating is required
Your review
* Review is required
Name
* Name is required
Add photos or video to your review
  • Asiguram livrarea comenzilor prin curier oriunde in Romania.

    In general, coletele avand ca destinatie zonele urbane si cele din proximitatea oraelor principale din tara ajung urmatoarea zi calendaristica din ziua in care sunt procesate si predate firmei de curierat. Coletele ce au ca destinatie zonele rurale aflate la distanta de peste 20 km de orasele principale din tara sunt livrate in aproximativ 2 zile lucratoare din momentul in care sunt predate curierului.

    Vezi localitatile din reteaua de distributie ale coletelor

  • Primesti notificari prin sms si email in urmatoarele etape ale comenzii:

    • Primesti EMAIL cu rezumatul comenzii in urma plasarii comenzii pe site.
    • Primesti SMS la intrarea in procesare a comenzii tale. Dupa caz, poti sa soliciti modificari ale comenzii sau anularea acesteia.
    • Primesti EMAIL in momentul in care comanda ta a iesit din etapa de procesare si este finalizata.
    • Primesti EMAIL cu numarul de awb al coletului cu putin timp inainte de predarea acestuia firmei de curierat. Poti folosi numarul de awb pentru a verifica in fiecare moment statusul livrarii coletului.
    • Primesti SMS din partea firmei de curierat in dimineata zilei de livrare a coletului. Ulterior, curierul zonal te va contacta telefonic pentru ridicarea si plata coletului.
  • Valoarea minima a cosului de cumparaturi, excluzand transportul, este de 50 lei (tva inclus).

  • Pretul transportului este de 22 lei, tva inclus.

  • Atentie, nu se fac livrari sambata si duminica.

  • Va recomandam sa plasati comanda cu cel putin 3 zile calendaristice inainte de data limita la care doriti sa primiti produsele pentru a preveni eventuale intarzieri neprevazute.

Procesarea comenzilor de catre personalul Balloo este realizata astfel:

  • comenzile plasate pana in ora 12:00, de luni-vineri, sunt procesate si livrate curierului in aceeasi zi urmand a ajunge la clienti incepand cu urmatoarea zi calendaristica;
  • comenzile plasate vineri dupa ora 12:00 si in weekend sunt procesate si predate curierului in ziua de luni, daca aceasta este o zi lucratoare urmand sa ajunga la clienti incepand cu ziua de marti.

Livrarea comenzilor este realizata printr-una dintre firma de curierat DPD, in zilele lucratoare, de luni pana vineri, iar timpul de livrare este, in general, intre 1-3 zile lucratoare. In orasele principale din tara, timpul de livrare este mai scurt, iar in localitatile rurale intervalul de livrare poate sa fie mai lung, in general 2-3 zile lucratoare.

Pentru coletele livrate prin firma de curierat DPD, verificarea statusului acestora se face la adresa https://www.dpd.com/ro/ro/.

Asiguram urmatoarele metode de plata:

  1. Plata ramburs, numerar sau cu cardul, la primirea comenzii prin curier

  2. Plata prin transfer bancar

    Detalii transfer bancar:

    • Beneficiar: S.C. SEMPROM ADVERTISING S.R.L.
    • Cont IBAN: RO89INGB0000999905552171

În cazul transferului bancar, vă rugăm să menționați ID-ul comenzii ca referință de plată în detaliile de transfer. Vă rugăm totodata să ne trimiteti apoi dovada plății pe email la adresa [email protected] sau pe whatsapp/sms la numărul 0758.799.012.

Dacă dorești să returnezi integral sau parțial o comandă şi implicit să primești banii înapoi, poți să beneficiezi de procedura de retur a produselor în 30 de zile calendaristice.

În calitate de client, ai dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţa, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. De asemenea, ai obligația de a restitui produsele în ambalajul original, în aceeași stare în care le-ai primit, la adresa Strada Pădurii nr. 249, localitatea Tântava, comună Grădinari, Jud. Giurgiu. Tel. de contact 0758.799.012. Livrarea trebuie să se facă prin curier, cu posibilitatea de deschidere a coletului la destinație.

Atenție - nu acceptăm că retur baloanele care au fost deja umflate sau articole care prezintă urme de folosire!

În calitate de comerciant, Balloo rambursează integral valoarea comenzilor returnate de către clienții persoane fizice, cât și de cele juridice (companii). Termenul de returnare a produselor este de 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului. Procesarea returului și rambursarea contravalorii acestuia poate dura între 1-7 zile lucrătoare de la data la care primim returul.

Înainte de returnarea produselor, te rugăm să anunți returul prin transmiterea unui email pe adresa [email protected], cu titlul „Retur comandă”. În corpul mailului, te rugăm să precizezi id-ul comenzii. În urmă solicitării de retur, vei fi contactat(ă) telefonic de către un consultant Balloo pentru validarea operațiunii.

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor te rugăm să ne contactezi pe e-mail la adresa [email protected] sau folosind celelalte mijloace de contact existente pe www.balloo.ro.

Neconcordante in comanda

In situatia in care, la primirea coletului, observati neconcordante cantitative sau calitative la produsele din comanda, va rugam sa ne informati telefonic si/sau pe email cu privire la problema identificata, mentionand numarul comenzii, problema constatata si atasand o poza cu produsele din comanda asa cum le-ati primit. In urma verificarii si confirmarii problemei de catre operatorii Balloo, aveti posibilitatea de a solicita rambursarea contravalorii sau retrimiterea produselor neconforme. Rambursarea se va face prin transfer bancar in contul indicat de client. Retrimiterea prin curier a produselor neconforme va fi suportata de catre Balloo.

Refuzul unei comenzi

Balloo poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de refuz asupra primirii comenzilor. Refuzul de primire a unei comenzi de catre client se poate manifesta fie prin anularea la curier a comenzii deja predate curierului, fie prin refuzul de primire in momentul in care clientul este contactat de catre curier pentru livrarea coletului.
Daca doriti sa anulati o comanda, va rugam sa o faceti inainte ca aceasta sa fie predata curierului pentru ca aceasta sa nu fie considerata refuz de primire. Aceasta inseamna sa solicitati anularea comenzii, in scris, prin transmiterea unui email pe adresa [email protected], in intervalul de timp de luni-vineri, pana in ora 14:00, dupa cum urmeaza:

- daca ati plasat comanda intr-o zi de weekend, va rugam sa solicitati anularea comenzii cel tarziu in prima zi de luni, pana in ora 13:00;
- daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, pana in ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii in aceeasi zi, pana in ora 13:00;
- daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare, dupa ora 12:00, va rugam sa solicitati anularea comenzii pana cel tarziu ziua urmatoare la ora 13:00.

Alternativ, puteti solicita anularea unei comenzi si din sms-ul care vi se trimite odata cu intrarea in procesare a comenzii dvs.

In cazul in care, din motive personale, clientul refuza coletul, acestuia i se va retine costul transportului din valoarea totala a comenzii. Daca acesta a beneficiat de transport gratuit, contravaloarea transportului va fi de 22 lei. Diferenta de plata se va transfera in contul de bancar indicat de client in scris, prin transmiterea unui email pe adresa [email protected].